Novinky

Zverejnené: 12.04.2021

Som novinka

Zverejnené: 13.03.2018

Prepracovaný modul pre newslatter

Zverejnené: 13.03.2018

Modul ponuky

Zverejnené: 13.03.2018

Čisté URL adresy
        SlovenskýAngličtinaČeštinaDeutschland

        0 ks 0 €

        SK - SEO BOX pre vyhľadávač - Nadpis situovaný do tágu H1

         

        V SEO boxoch je dobré použiť aj nadpisy situované do H2 a H3 tágu.

        V nadpise používajte hlavné kľučové slovo, alebo slová po ktorých chcete, aby Vás našiel vyhľadávač. Platí pravidlo, že čím menej slov, tým je slovo vo vyhľadávačoch vyššie. Slová v nadpise rozumne zakomponujte aj v tomto texte. Tiež v tomto texte spomente aj iné slová po ktorých by vyhľadávač mal nájsť práve túto kategóriu, alebo úvodnú stránku. Pre každú kategóriu si môžete vytvoriť zvlášť takýto SEO box, preto môžete každú kategóriu optimalizovať jednotlivo na niekoľko slov..... Viac informácií nájdete v návode pre SEO optimalizáciu

        SEO box pre kategóriu

        Každej kategórii môžete pridať SEO box v ktorom sa budú nachádzať texty s kľúčovými slovami. Takto dokážete optimalizovať každú podstránku na iné kľúčové slová.

         

        Ak v tomto článku spomeniem šperky, ktoré chcem optimalizovať na podstránke pre šperky mal by som vytvoriť presmerovanie po klúčovom slove.

         

        Už v základe dostanete najvyššiu, responzívnu (prispôsobí sa aj tabletom či mobilom) verziu eshopu, a to iba za 20 € mesačne.

         
        Už pri letmom pohľade na náš systém zistíte, že využíva kvalitné URL adresy a umožňuje vypĺňanie všetkých dôležitých Google či Facebook značiek, k čomu Vám poskytneme návody. Posiela aj štrukturované údaje, má kanonizované adresy v stránkovaní, možnosť presmerovať neexistujúce adresy, napr. po zmene názvu kategórie či vypredaní kľúčového produktu. Spĺňa všetky predpoklady pre umiestnenie na popredných pozíciach vo výsledkoch vyhľadávania. Tieto treba, samozrejme, v prípade silných slov ďalej budovať, s našim návodom či asistenciou to však určite zvládnete.

         

        Administrácia umožňuje jednoducho spravovať kategórie či pridávať produkty buď ručne, alebo formou hromadného importu z excelovskej tabuľky. Máte XML import od dodávateľa? Žiadny problém, napojíme Vám ho na mieru.

         

        Správa objednávok formou statusov je veľmi prehľadná a automaticky informuje zákazníka emailom či SMS správou o postupe vybavovania. Keď k tomu pridáte hromadné vystavovanie či tlač faktúr a ďalších potrebných dokladov (predfaktúra, potvrdenie o platbe, dobropis, dodací list, škodová faktúra), máte k dispozícii naozaj silný nástroj. Nechýbajú ani exporty pre viacero účtovných softvérov, ktoré dokážeme dorábať aj na požiadanie.

         

        Odovzdávanie balíkov dopravcom nikdy nebolo jednoduchšie. V tejto oblasti sa riadime heslom "Už nič nevypustujete ručne!". Pridali sme teda exporty pre všetky kuriérske spoločnosti pôsobiace na Slovensku, ako aj pre Slovenskú poštu.

         

        Porovnávače cien sú ideálnym prostriedkom pre získanie nových zákazníkov. Systém preto obsahuje export pre tie známejšie z nich, ale vďaka jednoduchému nástroju si pridáte ďalšie na niekoľko kliknutí.

         

        Ak už budete mať ľudí na stránke, oslovte ich jednou z troch chatovacích služieb. Dajú sa v nich nastaviť kritéria pre začatie automatického chatu, napr. ak sú u Vás dlhšie ako 4 minúty.

         

        Ako motivácia k nákupu tiež poslúži jednorázový zľavový kupón za prihlásenie na odber noviniek. Je to výhodné pre obe strany - odberateľ získa zľavu a Vy prostriedok, ako ho v budúcnosti osloviť. Môžete tak urobiť HTML newslettrom obsahujúcim Vami zvolené produkty s odkazmi priamo do ich detailov.

         

        Ak by to náhodou nestačilo, zabodovať môžu aj zľavy za výšku nákupu - čím viac človek nakúpi, tým väčšiu zľavu dostane. Cenové hladiny aj výšky zliav máte plne pod kontrolou.

         

        Marketingové nástroje od Googlu či Facebooku umožňujú prostredníctvom reklám upútať pozornosť návštevníka na produkt, o ktorý sa už u Vás zaujímal a zvýšiť tak šancu jeho objednania práve vo Vašom eshope.

         

        Implementovali sme aj overovací prostriedok ReCaptcha od Googlu pre vyššie pohodlie pri odosielaní formulárov. Stačí jednoducho zaškrtnúť políčko "Nie som robot", netreba odpisovať zložitý, ťažko čitateľný kód z obrázka. Produkty sa dajú jednoducho pridávať do porovnávača, zobrazíte si ich tak viacero na jednej podstránke a ihneď vidíte rozdiely. Posledné prezerané produkty sú veľmi užitočné, aj keď sa to tak javiť nemusí. Predstavte si situáciu, že si pamätáte adresu eshopu, no už nie názov produktu. Určite ho nebudete pracne hľadať znova. Keď ho však uvidíte v ľavom menu či v detaile iného produktu, okamžite ho spoznáte a pre istotu rovno aj kúpite.

         

        Systém spúštame na vlastnom virtuálnom serveri s rýchlymi SSD (sú násobne rýchlejšie ako klasické pevné disky) a vlastnou IP adresou. Projekty sú skutočne svižné s možnosťou ďalšieho zvyšovania výkonu.

         

        Funkcií je skutočne veľa, v tomto článku sme vybrali tie dôležitejšie. Určite však oceníte aj iné vychytávky, ako je duálny strom pre porovnávače cien, ktoré potom rýchlejšie zaradia Vaše produkty; inteligentný košík a veľa iných. Kompletný zoznam si môžete pozrieť na stránke http://webroyal.sk/tvorba-eshopu-cennik.php

         

        Ako firma sa špecializujeme na tvorbu e-shopov už 14 rokov. V ich priebehu sme spoznávali trh a napísali 2 rôzne a rozsiahle systémy. Keďže chceme byť ďalej úspešnou firmou, vo vývoji pokračujeme tak, aby sme klientom dokázali poskytnúť vždy moderné a kvalitné riešenie.

         


        DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM !

        PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU